top of page

 

BELOW SERVICE TERMS APPLY LOCALLY AND ARE INTENDED FOR RETAIL PURPOSE

 

 

 

سياسة الإستبدال والإسترجاع

 

يمكن إستبدال المشتريات خلال 14 يوم و 3 أيام خلال فترة العروض من تاريخ الشراء مع الرصيد الأصلي وبطاقة الضمان

يمكن إسترجاع ثمن المشتريات نقداً خلال 7 أيام من تاريخ الشراء مع الرصيد الأصلي وبطاقات الضمان و لن يتم عملية  الإسترجاع على المشتريات التي تم شراؤها خلال فترة العروض

لن تؤثر سيساتنا على حقوقكم القانونية

 

خدمات مابعد البيع

 

يجب تقديم إيصال الشراء و بطاقة الضمان من أجل قبول إصلاح أو استبدال قطع الغيار-

سيتم إجراء إصلاحات أو استبدال قطع الغيار فقط إذا كان الضمان صالحا ويتم تقديم إيصال الشراء-

إذا انتهت فترة الضمان، لن يتم إصلاح أو استبدال قطاع الغيار تحت أي ظرف من الظروف-

المنتجات التي شهدت الإهمال بعد نقطة الشراء لن يسمح الرعاية به (غالبا من قبل شركات الطيران)-

المجموعات التي لم يتم إطلاقها في دولة الإمارات العربية المتحدة لن يتم السماح لها بالتصليح حيث لن يتم توفير قطاع الغيار-

بعض قطاع الغيار ستكلفكم في بعض الحالات، قد تختلف التكلفة اعتمادا على نطاق العمل-

لا يتم تضمين الجرار تحت الضمان، وسوف يكون إصلاحه على حساب العملاء-

 

الأضرار التي لحقت بهيكل الحقيبة أو البظائع لا تغطيها شروط الضمان إلا في حالة عيب التصنيع، و ينبغي أن تكون هذه المطالبة في شباك الناقل المعني قبل مغادرة المطار

تطبق الشروط والأحكام

Exchange & Refund Policy

- Any Item Purchased can be exchanged within 14 days period & 3 days during promotion periods.

- Refunds will be accepted within 7 days period from the date of purchase in cash, no refunds will be accepted for items purchased during promotion period only exchange will be permitted 3 days 

from the date of purchase.

 

ORIGINAL RECEIPT & WARRANTY/PRODUCT TAG. [compulsory] & Only 1 Time per transaction.

Our Policy does not affect your statutory rights.

 

After Sales Services (Repairs)

 

- Purchase receipt & Warranty Card must be presented in our stores in order to accept repairing or replacing of spare parts.

- Repairs or replacement of spare parts will be conducted only if the warranty is valid and Purchase receipt is presented.

- If the Warranty period has ended, no repair or replacement of spare part claims will be accepted under any circumstance.

- Products that have experienced negligence (often by airlines) post the purchasing point will not be permitted care. 

- Collections that have not been launched in the UAE will not be permitted care as parts will not available.

- Some parts are chargeable, cost may vary depending on the scope of work. 

Zipper is not included under warranty, repair will be at customer expense. 

 

Damage to the body (hard case) or structure (soft case) of the suitcase is not covered under warranty terms except in the case of manufacturing defect & such claim should be made at the counter of the carrier concerned before leaving the terminal.   

Terms & Conditions Apply.

bottom of page